fredag 4. mars 2011

Oprahs visdom

Oprah Winfrey er min aller skjønneste helt!
Hun er så klok og full av visdom og veldig kloke ord. Tenk så mye hun har gjort for fattige barn i Afrika for eksempel. Oprah bruker masse penger på veldeige formål, mange i verden har det bedre på grunn av Oprah.
Jeg har sett alle programmene hennes!
En gang intrevjuet hun en mann i rullestol, og han fikk faktisk ny bil og gavekort på spesial trening. Han fikk et mye bedre liv enn før, bare på grunn av Oprah.
Oprah er HÆRLIG!
Oprah er venn med han Ty (skjønningen da!) fra Extreme Make Over. Sammen gjør de verden til ett mye bedre sted å være. Tenk om alle var så u-egoistiske som dem!

God helg til dere snuppelupper<3

Stor knuzeklemz!!

10 kommentarer:

  1. Vet duhva? Jeg kunne ikke vært mer enig. Hun gjør så mye skjønne ting. Du har sikkert sett når hun har en slags premieutdeling til publikum. De fine gavene da! Synn ingen gjør sånnt i Norge- jeg vant et P4 krus en gang. Ikke helt det samme. Veldedighet er en flott ting å gjøre for andre. Jeg elsker nestekjærlighet, det er ekte kjærlighet. Tenk å klare å være blid og snill selv om man er tjukk. Det er imponerende! Hadde jeg vært så rik som Oprah skulle jeg fettsuget hele kroppen. Tenk at hun heller gir pengene til sultende. Ha en fun dag snupper :)

    SvarSlett
  2. Blir forresten så rørt når fattige og syke mennesker blir behandlet så pent! Skulle vært flere sånne programmer. Synn det ikke er sånn underholdning i Norge. Kanskje vi ikke er snille nok her. Folket vil vel ha paradise motell. Så skammelig! Msn bør alltid benytte enhver anledning til å hjelpe de trengende!

    SvarSlett
  3. Ah, dere har så dårlig smak at jeg har gitt dere en award: http://antibloggeren.wordpress.com/2011/03/04/award-me-if-you-can/

    SvarSlett
  4. Iiiiikh!!En AWARD!
    For en ÆRE, jeg føler tårene trenge seg på. Kan det være det siste innlegget mitt som var tunga på vektskåla?
    Søteste Magnhild, hun vet å sette pris på oss hun<3

    SvarSlett
  5. Grattis til mine nye bestiser! Og så fra Magnhild, min heltinne - enda så slem hun kan være. thihi. suss og klem Brit

    SvarSlett
  6. Hei jenter! Litt av en tulleblogg dette! Det er ikke mulig at dere mener det som står her, så jeg ler! Forhåpentligvis ler jeg av tullebloggen og den gode ideen om å sette en rosablogg på spissen! hohoho. Også håper jeg skrivefeilene er en del av tullinga.
    Tenk om dere mente det dere har skrevet om vakre sjeler og vidunderlige ektemenn, " tenk å være snill selvom man er tjukk?" eller "paradise motell".
    Jeg har rett i at det bare er tull vel? *krysser det jeg har av lemmer som kan krysses.

    SvarSlett
  7. Ikke kryss lemmene, det kan være farlig!

    SvarSlett
  8. ikke kryss veien før bussen har kjørt. også farlig.

    SvarSlett
  9. Takk for gode råd, jenter. Artig med ordspill ;) Kos dere videre med bloggingen. Imens roper jeg på knutemor.

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.