onsdag 16. mars 2011

LIFSFILOSOFI




Hei kjære venner og følgere!

Jeg fant dette veggsitatet på veggmotiv.no og falt helt pladask! å se at noen har skrevet ned akkorat det jeg tenker gjorde meg skikkelig rørt! Tenk at det er fler der ute som synes at det aller viktigste er å drømme??

Jeg syns det er så kjempeviktig å ønske seg ting som en ikke har fra før og når du endelig får den tingen skal man nyte det skikkelig masse!! Jeg pleier å drømme om fine ting som jeg ser på tv og nettet og så skriver jeg det ned... jeg tror at vis man ønsker seg noe mye og lenge nok, ja- da får vi det til slutt!! Det har jeg opplevd flere ganger!! Jeg vet at det er vankelig å tro at det virker å drømme, men jeg lover dere....GJØR D OG SE!!!

Jeg skjønner at det kan være vanskelig for mange å ønske seg ting og sånn når de ikke har penger eller får dorlig samvittighet av å ønske seg ting.. men tenk dere godt om- så gla dere kommer til å bli når de vakre tingene kommer på plass hjemme.!! Da blir lissom livet littebitt bedre!!

Og akkurat nå -så ønsker jeg meg veldig den puta m bilde på og ryssjer rundt som min vakre venn har lagt ut bilde av her! Tror den blir kjempefin på en trestol jeg har i gangen!! *elsk*

Ha en fin kveld!! klemklemklem

4 kommentarer:

  1. Hei,

    så utrolig vakkert sakt! Den skal jeg jammen skrive ned og henge på kjøleskapet. Da skal jeg drømme om kitsjen aid maskinen jeg ønsker meg så inderlig! Så får vi se om det stemmer. Skal holde dere opdateret.

    Veldig veldig koselig med inlegg fra deg, Tammy! Lurer på hvem som sjuler seg bak din vakre sjel. Innerst inne. Føler jeg er et skritt nærmere sannheten nå. Tusen takk for at du deler med oss :)

    Ønsker deg og de andre beibsa en vakker dag <3

    SvarSlett
  2. Så flott skrevet! Når man tenker etter og sjønner betydningen av det, så er det så dypt tenkt! BLir så imponert jeg asså! Denne skal jeg ta med meg videre og altid ha i bakhodet! For eksempel når jeg er i butikken og ser noe jeg har skikkelig lyst på og drømt om lenge (hihi), så skal jeg rett og slett bare kjøpe det! Det er sånn jeg velger å tolke det! Thihihiii :) (Spørrs hva Herr Krem sier da)...

    Håper vi ser mer fra deg snart igjen Tammy! Digger deg <3

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.