mandag 21. mars 2011

Har en innrømmelse...

ADVARSEL! DETTE ER IKKE ET VAKKERT INNLEGG!
(Sarte sjeler bør klikke seg vekk pronte)!


Må bare få det ut!
JEG HAAAATER BARNEBURSDAGER!




Hvorfor forvandler de søte små seg til stygge, uregjerlige monstre idet de går inn døra til bursdagsfest?

Har hatt BARNEBURSDAGEN FRA HÆLVETE i helga!!! Kommer til å gå laaang tid før jeg kommer over dette... Jeg som ser på meg selv som en rolig og avbalansert vakker sjel ender opp som nevrotisk og frynsete etter to og en halv time! (Eller egentlig idet de kommer skrikende inn døra)...




ALDRI MER!!!
Takk for meg!

(Lover et mer passende og vakkert innlegg neste gang)!

3 kommentarer:

  1. Føler med deg vakre! Sist jeg hadde bursdag var den 2 som ikke likte pølser, 1 som kastet opp over matbordet og 1 som grinte hele j.... tida og klamret seg til bena mine! Sender de til Macdonalds neste gang jeg altså!

    SvarSlett
  2. Liker du ikke barna dine?

    SvarSlett
  3. Joda, ELSKER de!!! <3 (Bare de sitter stille)... :)

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.