onsdag 16. mars 2011

Hode trenger noe å hvile seg på.....

Fant disse putene på nettet *ønsker meg til bursdagenmin*



Tenk å ha disse to vakkringene tittende på deg fra sofan *smellt*
Ser ut som om de kjikker opp på degfor å ønske deg en god dag *smiler*. Kanskje de deler en koseli hemlighet?

Elsker denne stilen. Passer så godt sammen med di hvite møblene mine og englevingene.

Bildene er ikke mine altså! Har lånt de fra gogle. Elsker måten den siste puten er dandert på. Som en innvitasjon: Kom å sett deg ned og hvil deg en liten stunn. Det har du tid til. Vi skal passe på deg!



Nå er det i gang med frokost her i Villaen. Har tent et lys på bordet. Rundstykkene (med økologisk kefir) står i omnen og jeg har presset frisk juise. Deilig. Liker å starte dagen i ro og fred og spise det beste naturen har å by på. Hvorfor skal man unne seg noe bedre en det beste? Kun det beste er godt nok sier jeg...Livet er for kort til å gjøre noe annet en det som er det beste av det beste. hva mener dere?

Ønsker alle gode og snille en fabuluos dag :)

10 kommentarer:

  1. Anne-Mette, Ås.16. mars 2011 kl. 08:22

    Putene er vel ok, men veldig vondt å få de tauene (?) gnidd inn i arslet spør du meg. Tror jeg takker nei til den invitasjonen.

    Ikke alle som har mulighet til å nyte "det beste av det beste" til enhver tid. Høres ut som om du lever et veldig priviligert liv. Bra for deg...men skjønner at noen blir provosert av denne bloggen. Kanskje dere burde "dempe" dere litt? Et tips fra meg...

    Ha ellers en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Ser du liker å skrive i "apostråf". Ganske provoserende for mange, mitt råd til deg er å dempe ned på "apostråfene".

    Ha ellers en flott dag du også :)

    SvarSlett
  3. Til "vi er vaniljecreme" på høyre side i boggen; vakre skrives med en K..

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjeeeeeerne komme! Nydelige puter, og dere likeså! Klem fra Bodil (",)

    SvarSlett
  5. Puter med uttrykk gjør noe med deg. De uskyldige barneblikkene er så vakre. like vakre som dere. tenk at en slik blogg finnes? jeg er evig takknemlig for at det er fler der ute som liker å leve livet fullt ut.
    Kan vi si vi har funnet oppskriften på det gode liv? oppskriften finnes hverfall her inne.
    Til alle lesere: Lær av disse jentene eller ring på tlf: 1881 for gode råd. der svarer de på alt!
    Mange klemmer fra ei som gleder seg til våren og varmen. Ps: ingen ting gleder meg mer enn når vårblomstene springer ut roper: NYT alt det gode- vi har kommet for å gi deg en god start på forsommeren (personlig liker jeg jo selvfølgelig hvitveisen best ;)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Kjæreste Anonym :)

    ååååååå jaaa! ELSKER Hvithveisen! Så søte med de hvite små hodene. Snart er de her og snart er de borte igjenn. Livet går bare så altfor fort. Det gode liv er å leve i nuet, ikke sant??

    Ha en fantastisk nydelig dag :)))

    SvarSlett
  8. Den øverste puta er den tingen jeg ønsker meg aller mest akkurat nå! :)))

    SvarSlett
  9. Enig Tammy! Den er bare så vakker og ven! *sukk*! Pst... Husk at PS har bursta snart... Hint hint :) Thihihiiiiii <3

    SvarSlett
  10. Fikk du ingen puter til bursdagen din da?

    Klem Bodil :-)

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.