fredag 25. februar 2011

Prosjekt gitardrakt...

Som kjent så liker ikke vi creme jenter "fremmed legemer" som forstyrrer helhetsinntrykket i hjemmet vårt! Sånn som for eksempel den stygge leke gitaren til herr Krem... Han sier stadig at denne gitarren er det eneste som fortsatt minner om at det faktiske bor en mann i huset, men det er jeg selfølgelig ikke enig i! Så derfor har jeg begynt å hekle en gitardrakt, som gitarren kan bo i! Søt, ikke sant? Er jo ikke ferdig, men klarte ikke la være å hvise den til dere! Tror dere herr Krem blir glad? Håper det! Tihihiii :)





Ha en god helg alle kreative sjeler! <3

18 kommentarer:

  1. For mye av det gode?

    Hei, en helt annen verden enn den jeg er vant til som blir beskrevet på denne bloggen. Og jeg har lyst til komme med en kommentar.

    Hørt om yin og yang? Eller ordet balanse? Dersom det blir for mye av en komponent har motdelen en tendens til å slå overdrevet ut. (eks barokken/renessansen). Og dersom man fortrenger alt som definerer en mann er det fare for at på sikt det vil slå negativt tilbake -de to kjønnene har forskjellige uttrykk. Og fjernes den ene helt kan den på et tidspunkt få nok.

    Dette er ikke ment som skremsel, men mer som en idè til ettertanke.

    PS er det mange ting som vi i vårt priviligerte Norge kan bruke krefter på -ting som faktisk skjer ute i verden nå og mennesker som har behov for oppmerksomhet, eks at man ikke kan si, tenke og leve som man vil i flere land:

    http://www.youtube.com/watch?v=KcHT8-ps64w&feature=related
    http://www.amnesty.no/aksjon/flere-aksjoner/iran-hundrevis-av-studenter-i-fare-for-tortur

    Det er både maskulint og feminint: engasjement.

    SvarSlett
  2. der røyk siste rest av det jeg hadde kjært... Får dikte litt:
    i en krok i en stue,
    med en hodeskalle eller to,
    sto du så stille og fredelig i ro.
    nå er du borte - du snev av metal,
    åååå.... hør min klage...
    hvor skal vi i fremtiden bo??

    skal ikke flytte asså... bare litt trist akkuratt nå...

    -Hr.Krem

    SvarSlett
  3. Næææææææææ, den stygge gitaren ble kjempe fin!Du er fantastisk du Kremtoppen, jeg elsker idene dine, thihihihi!!
    Jeg skjønner ikke han mannen som snakker om engasjemang jeg.Vi er jo faktisk engasjert som bare det vi!I OSS SELV!Det må jo være det beste?
    Og Herr Krem: Du må jo være enig i at den gitaren er finere nå?Den er jo så stygg!Kanskje hvis du ikke liker den gitardrakta så kan du ha alle tingene dine i garasjen?Der passer det fint å ha sånne stygge ting som gitarer og ledninger og tv-spill og sånn vettu.
    Fin fredag til både herr og fru Krem, klemz og kozesnuskekoz fra lille meg
    Thihihihi!

    SvarSlett
  4. Nydelig! Dette var jammen en fin ide. Og gir meg kreativitet til å hekle andre tingen også, det er jo mange ting man ikke klarer seg uten i hjemmet men som ikke er så fine å se på.. Nå skal jeg ta meg en runde i huset med hekling i bakhode. Kanskje høytalerene våre får nytt ansikt i kveld? Kjempefin blogg jenter!!

    SvarSlett
  5. For en EKKEL blogg!Stakkars han med gitaren, snakk om å få ballene KAPPET av i ett sveip!Fy faen, stikk mens du ennå har sjangsen sier jeg!
    En helt sinnsyk blogg, jeg visste ikke at det fantes sånne kjerringer som dere!
    Fytte faen.

    SvarSlett
  6. Stakkars, synes du blir dårlig behandla her assa. Du vil jo bare gjøre det vakkert rundt deg lissom. Er det noe gærnt i det også nå?

    SvarSlett
  7. Hva er det med sånne annonyme som vil si stygge ting?Skikkelig modig liksom, å være helt anonym?
    Skriv under, din feiging ellers så sletter vi komentarene dine!

    SvarSlett
  8. Nå er "vaniljesukker" og "kremtoppen" vel like anonym (som skrives med 1 N), så hva er det dere babler om?

    Lær dere å skrive først, før man begynner å blogge (gitaren eller gitarren? KoMMentar, ikke koMentar, selVfølgelig....Tihihiii).

    Herregud, hvor gammel er dere egentlig?

    En liten velment advarsel til slutt: hvis du fortsetter å behandle din partner på denne måten, så har du snart ingen partner igjen.

    SvarSlett
  9. Bart?
    Heter det koMMentar? Jeg visste ikke at man skrev koMMentar med STORE M-er. Nå vet jeg det.
    Men du Bart?
    Vi heter kanskje ikke Vaniljesukker og sånn, men vi legger jo ikke igjen sånne slemme koMMentarer heller da.Bare snille.Når man er snill kan man godt være annonym.
    Klemz til dere andre znuppelupper<3<3

    SvarSlett
  10. Kjenner du til ordet "framheve", eller har dere ikke kommet så langt i barnehagen?

    Du må selvfølgelig skrive hva du vil, men slutt å spamme denne dumme bloggen i DB.

    Fortsett å leve i din lille tyranniske interiørboble og spar oss andre for ditt visvas.

    Stakkars herr Krem.

    SvarSlett
  11. Tror jeg bare sender et kjempe digert smellkyss og en kozeklemz til Bart jeg, for alle trenger litt LOVE liksom! SMAZK til deg Bartemann:)
    (Eh, Kremtoppen, hva betyr SPAMME og hvor har du vært?DB?)
    God natt klemz<3<3<3<3

    SvarSlett
  12. Siden hverken Vaniljesukker eller meg selv vet hva ordet "spamme" betyr, måtte jeg slå det opp på nettet...

    Wikipedia: "Søppelpost brukes som betegnelse på uønsket reklame og annen masseutsendt informasjon som ikke er godkjent av mottakeren. Selv om begrepet hovedsakelig brukes om uønsket masseutsendt epost, omfatter det også masseutsendelser på diskusjonsfora (USENET, webforum, blogger, wiki), lynmeldingstjenester (irc, jabber, msn) og sms".

    Kaller du 4-5 kommentarer på DB som masseutsendelse??? Da akter jeg å fortsette dette visvaset, som du så vakkert beskriver kommentarene mine! HAH! :)

    Og når vi først er inne på dette med rett skriving... Nå er ikke jeg noen norsk lærer men har har i hvertfall fått med meg én ting... Når man skriver i flertall, bør man vel fortsette hele setningen i flertall! "Hvor gammel er dere egentlig"? Hvor gamle er dere egentlig, blir vel rett å skrive her... Eller hvor gammel er du? Ikke belær oss når du ikke er bedre sjæl!!!

    Herr Krem synes faktisk gitarr drakta er nydelig og glad for at jeg har laga en slik til han! Han har innrømma at gitarren ikke er så pen og at den ikke passer helt inn her... Så det så!

    Tudeluuuu :)

    SvarSlett
  13. Hei snupper! Lenge siden jeg har blogget naa. Savner derer masse altsaa. Men koser meg inderligher paa Palmaen. For en trist diskusjon dere harg aaende her. Husk aa beholde fokuset paa de vakre ting og ikke la dere rive over til den onde siden. Vakker paa utsiden vakker paa innsiden.

    Futteralet til gitaren er VAKKER! dette er faktaog kan ikke diskuteres.

    varm klem fra meg som er saaaaa glad i dere!

    SvarSlett
  14. Vel, dere tar iallfall kritikk ganske dårlig. Og rettskrivingen (eller, "rett skrivingen", som dere tydeligvis tror det heter) deres er på barneskolenivå. En lite tips er å lære dere reglene for samskriving og særskriving. Det vil bedre denne bloggen betraktelig. Ikke del ord som ikke skal deles, enkelt og greit. Det heter ikke "gitarr drakta", det heter "gitardrakta". Det heter ikke "leke gitaren", det heter "lekegitaren". Det heter ikke "fremmed legemer", det heter "fremmedlegemer".

    SvarSlett
  15. Fy faen i helvete for noe oppkast. Drit og dra. Og gi faen i å spamme dagbla, ditt lille ludder.

    SvarSlett
  16. Oh. løkki Mr Crème, Please make one for me. From Bruce S. with love

    SvarSlett
  17. Elsker bloggen deres! U go girls! :)

    SvarSlett
  18. Åherregud jeg fikk rosasjokk og ord delings feil krampe! Stakkars mann som bor i dette rosa infernoet. Jeg skal aldri mer trykke på linker på dagbladet igjen, jeg burde lært!!

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.