søndag 6. februar 2011

En lengsel etter vår....

Gikk tur i fjæra i dag...kjenner hele kroppe verke etter lys og varme...*lengter*. Fant denne vakre sivet. Var mengder av det langs vannkanten. Noen ideer til hva jeg kan bruke de til?
Har tenkt litt på:

Vertinnegave
Smykke
borddekorasjon
stilleben med annet fra naturen
flette kurv eller krans

Flere ideer, mine gode feer?

Lille siv
så skjør og fjern
lengter du
til vann og tjern
kjenner lengsel
vet hva det er
vit jeg ser DEG
slik du er

Nyt søndagen, jenter. Snart er den omme...

klemogkosogaltgodt

ps ser vi har fått nye følgere. Velkommen til dere *smiler*

2 kommentarer:

  1. Hei vakre! <3
    Så fint bilde da! Ser ut som du har hatt en nydelig dag! Og så koselig dikt!!! Ja, jeg gir meg over for deg altså! Hihi :)

    Her kommer noen fårslag:
    - Alternativt juletre med lysslynge på
    - Lage et fulerede med et egg oppi
    - I en vase og henge på englevinger eller noe annet nydelig

    Blir spennende å se! <3
    *klemogkosogaltgodttilbake* <3

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Her har eg ikkje vore før, og dåkke e nettopp begynt og ser eg jenter :o)
    Det e kjekt altså, så eg håpe dåkke komme te å trives her inne.

    Forstår eg det som dåkke komme på treff hos Wilhelmine? Ein elle alle 3?
    spennange greier :o)

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.