tirsdag 15. februar 2011

Endelig...


...jeg har fått et gevir!!! HURRAAA! Snileste Herr Krem ga meg et GEVIR på selveste Vallentinesday, jeg kunne ikke vært mer lykkelig! Jeg ble helt overveldet og har nå pyntet det slik jeg har drømt om og planlagt lenge inni hode mitt! Ble det ikke fiiint!?! Både bruksting jeg bruker til vanlig og noen vakkre ting jeg er glad i! Englevingene kommer altid til å følge meg tror jeg! Ellsker dem altså! <3



Ser foresten vi har fått en følger til jenter! Velkommen skal du være Tammy! Hvor det er hjerterom er det husrom! <3 Gooodklem til dere alle :))

3 kommentarer:

  1. Herregud så vakkert!! Men stakkars regnsdyret da! Heldigvis vokser det ut igjen!

    Velkommen til deg Tammy!!

    SvarSlett
  2. Den hjulvispen der.....hahaha........og rivjernet. Kan ikke noe for det jeg altså, denne bloggen deres er utrolig festlig. Ler så jeg griner!

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du liker bloggen vår :)

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.