onsdag 9. februar 2011

.....glamur............

Jeg har valgt å kalle dette rummet 'ROSA DRØMMER'. Er det ikke vakkert og gjennomført? Vi skal jo pusse opp rommet til minste jenta, og jeg tenker meg noe sånt som det her. Tenk så deilig å ha litt glamur i huset, det blir nesten som på TV! Dette ligner litt på det soverommet Jennifer Aniston designet for Oprah den gangen. Jeg synes Jen er så flink, og det var så leit at det ikke ble hun og Brad!!!Tenk så vakkre barn de hadde fått!Nå lurer jeg på om hun kommer til å få barn noen sinne, hun blir jo eldre å eldre og til slutt er hun ikke så pen lenger heller. Det er trist men sant.


Her er et nytt tips til dem som vil få et mye finere rom en det de har.
Det er mange stygge stoler, men her kommer hjelpen:
Trekk stolen med blonder og et stoff du har sydd sånn at det passer fint til stolen.

I dag skal jeg og Herr Vaniljesukker på Afrikansk Dans Kurs. Det blir spennende, thihihi! Ønsk oss lykke til!

KNUSEKLEMZ <3

4 kommentarer:

  1. ÅH HERREGUUUUD, JEG DÅÅÅNER! Det tror jeg må være det fineste, vakkreste, nydligste soverommet jeg har sett! Noengang! Sjekk den hjerte puffen a... *smelt* Tenk så fiiint det kommer bli hos vaniljebarnet da!

    Så kjekkt det tipset du kommer med, har jeg ikke tenkt på før. Skikelig lurt asså!

    (Og når det kommer til Jen og Brad, så årker jeg ikke tenke på det en gang - begyner bare å grine...) *snufs*

    Kose dere på dans, gleder meg til å se åppvisningen! Vakkre dere!
    Knuzeklemz rigth bækk <3

    SvarSlett
  2. Ups, glemte hvisst å ønske lykke til... Gudd løkk hønni bønni :)

    SvarSlett
  3. OH! for et soverom! Kunne tenkt meg noe sånnt selv jeg! Tenk å våkne opp der med drømmesokkerprinsen min ved sin side! Så utrolig romantisk! Stakar Jennifer. Utrolig kjipt å bli dumpet bare fordi hun Angelina er mye tynnere da. Hva er vitsen med å være så tynn, liksom? Mannfolk altså! Men Jennifer er ihvertfall tynnere enn Oprah da :) det er det som er så fint - om man har det ille eller er veldig stygg eller sjukk. er det alltid noen som har det værre/er styggere/sjukkere. Det er jammen noe man ikke skal ta som en selvfølge og er ord til ettertanke!!!

    Kjempelurt tips å trekke om stol, evt kan man dekke gammle stygge møbler med vakre laken. Vakre laken kan man finne på loppemarketer. Om du finner et i stretsj med strikk sitter det enda bedre. Det fine er jo at laken finnes i alle farger og mønster. Her er det bare å finne sin favoritt!!!! Vurderer faktisk å sy klær til alle fem i familien av gammle vakre laken..tror jeg skal velge hvite. Hvit er jo min favorittfarge *elsk*

    Er det forresten sving du mener? Tror det var afrikanerene som startet denne dansebevegelsen. håper dere hadde en romantisk time sammen ihvertfall!!!

    klem til begge dere, vakre englene mine <3 <3

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.