torsdag 3. februar 2011

Sorger og gleder går hånd i hånd...

Er så glad for at vi har begynt på denne bloggingen. Har gått med et smil om hjertet i hele dag. Det skjer så mye trist og leit rundt i verden. Skal virkelig bruke denne bloggen til å spre medmenneskelighet og inspirasjon.. I dag fikk jeg vite at min nabo må leve med utlagt tarm resten av livet. Sånt treffer en midt i hjertet og det er lett å gi opp. (Håper du ikke føler deg utlevert Grethe).Skal virkelig prøve å fokusere på positive ting i livet når jeg blogger - men skal dedikere dette inlegget til min nabo, la oss kalle henne T. Har skrevet et dikt:

Som å ligge i en vugge
nær morens vakre barm
slik ligger jeg og hviler
i din utlagte tarm

Om man velger å se det vakre i ting - kan alt være vakkert. La din kropp være ditt tempel!

PudderSokker <3

5 kommentarer:

  1. Åh, puddersokker, du klarer jammen å snu ALT til noe positivt!Det er ikke så greit med sånn utlagt tarm, stakkars gutt.Synes du skal ramme inn diktet og gi det til naboen din!Du som er så flink med scrapbooking kan jo lage et flott kort!
    Ha en nydelig dag, kozeklemz!

    SvarSlett
  2. hihi, du kjenner meg bare så altfor godt. Kortet er allerede lagd og ligger klart i kurven med druer, pledd og en flaske vin jeg kjøpte på Mallorca. Ikke lett å vite hva man skal gi til en med utlagt-tarm syndrom. Stakkars sier jeg bare! Huff! Nok om det: skal ha tupperwareparty lørdag kveld (neste). Kommer du? Skal sende mann og barn til naboen så vi har huset for oss selv (tjohoooo).

    SvarSlett
  3. Klart jeg kommer!Jeg kan lage fyrstekake<3

    SvarSlett
  4. Huff og huff, så trist da! Synes det er så mange som blir syke nå jeg... Nesten alle går jo rundt med en eller annen fæl sykdom! Stakkars naboen din! Føler virkelig med henne! Men hyggelig at du stiller opp da! Med vin og greier (kan man drikke det med utlagt tarm da)? Hørte forresten at en kollega av meg har fått blærekatar, hun klarer nesten ikke tisse engang stakkars. Huff, må være grusomt. Er det bra med dere da søtiser? Synes jeg begynner å brygge på noe jeg, men man får da se positivt på det! Jeg har jo ikke akkurat utlagt tarm heller... (heldigvis). Knuzekoz til dere begge, søtnoser! <3

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.