mandag 21. februar 2011

Skjebnen...




For et hyggelig bloggetreff i går snupper! Tenk at vi har fått med enda ei vakker, sprudlene og super jente på laget! Vil gjerne få ønske Tammy Tiger velkommen til vår vakkre verden! Håper du vil trives her hos oss Tammy!



Jeg tror faktisk det må være skjebnen som førte oss sammen. Vi er jo helt like alle fire! Som et firkløver... Skulle tro vi hadde kjent hverandre hele livet! Jaja, sånn kan det gå... Må være skjebnen! Vet at vi kommer til å få mange hyggelige og kreative stunder sammen! Gleder meg å kan nesten ikke vente med å sette til livs alle de vakkre planene våre! <3 Tihiiii :)




Ha en vakker dag alle vakkre! <3

8 kommentarer:

  1. ja, tenk så snodige vendinger livet kan ta! Hadde aldri i verden trodd at jeg skulle få en veninde med briller! Så søt du er Tammy! Kler til og med briller du, jo!

    Velkommen til vår vakkre verden fra meg også og klem til alle superjentene <3

    SvarSlett
  2. Ja det var vakkert sagt du.Livet ER jammen som et perleskjede, hver dag er vakker og fin og rund.Så herlig at vi er blitt fire, et firkløver er jo en vakker plante.
    Klemz til vår nye creme jente og til de gamle også:)
    thihihihi

    SvarSlett
  3. Vakre skrives med en k. Og perlekjede... Skjede er noe annet.

    SvarSlett
  4. Jeg må slenge meg på samme linje som forrige kommentator; vakre skrives med en k!

    SvarSlett
  5. Passion blir på norsk pasjon, og puddersokker er et fottøy jeg ikke vet om. Puddersukker derimot, er ihvertfall spiselig :-)

    SvarSlett
  6. Takk for tipps!Vi er ikke å flinke på det med retskriving:)

    SvarSlett
  7. ...og tips skrives med én p... :)

    SvarSlett
  8. Ikke bry dere så mye om retskrivinga da dere! Kan dere ikke heller kommentere alt det vakkre vi blogger om?!? :))

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.