mandag 21. februar 2011

7 kommentarer:

  1. Hei, så koselig bilde av oss.

    ps alle lesere: jeg har IKKE rødt hår!

    klemiøret <3

    SvarSlett
  2. Så fine!Det er oss det.Søte copcakes, jeg elsker sånne, du er så flink kremtoppen min.....smask til deg!Men jenter, har dere sett at antimagnhild slutter å blogge?Hun orker ikke mer, for har fått så mye pepper.Jeg synes vi skal gå inn og gi henne støtte, hun har oss tross alt på leselista si!
    Klemz til mine vakker copcakes!

    SvarSlett
  3. Tihihiiii, du har jo litt rødt hår da puddersokkerengelen...

    Jeg har lagt inn komentar på bloggen til Magnhild, vaniljesukker! Men kanskje det ikke hjelper? Syns det ser ut som hun har bestemt seg jeg... Det syns jeg er trist, frykteli trist! Men hun har jo vært med å erte hun å... Men ingen skal behøve å slutte med det de syns er moro! Fortsett da Magnhild, kansje vi kan bli gode bloggevenner? Klemz med creme og vaniljesukker på <3

    SvarSlett
  4. Fytti HÆLVETE! For en bedriten blogg! Pakker inn sjikane og dårlige ideer i vakre ord.

    Burde skamme dere!!

    SvarSlett
  5. Heeeei,

    mitt navn er LyriskeLynni. Ville bare si at jeg liker bloggingen deres. Ser dere blir sjikaneret og det gjør meg vondt i hjertet.

    Kommer til å besøke dere titt og ofte. Jeg er student (voksen) og har massevis av tid. Håper det er i orden.

    Klem fra LyriskeLynni <3 <3 <3

    SvarSlett
  6. Så koslig, LyriskeLynni! Velkommen skall du være! Jo fler, jo beder! HÅper du vil trives her hos oss! Klemifleng :)

    SvarSlett
  7. Jeg er tilbake. Dere blir nok ikke kvitt meg så lett. Det hjalp ordentlig, skikkelig mye med kommentarer fra dere. Dere er de beste!

    Åh, dere har så mye finere navn enn meg...

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.