lørdag 5. februar 2011

Ta naturen inn...




Hei igjen dere!
I dag skal jeg komme med et tips til dere! :) Jeg var i byen i stad og da så jeg disse vakkre greinene, klarte jo ikke å gå fra de så måtte kjøpe med noen hjem! Synes dete r sååå fint å kunne bringe det naturen har å by på inn i varmen! :) Bare se hva jeg gjorde med de... Er det ikke nyyydelig eller?
Satt på et par englevinger og pyntet med noen fjær. Mer skulle ikke til! Fjærene sitter løst men jeg ba barna om å ikke springe eller leke foran de, så da går det vel greit! Hihi :) Hva synes dere? (Hadde ikke strøm på kamera så tatt med mobilen...). Tudeluuuuu <3

3 kommentarer:

  1. Hei vakringene <3 <3

    så sart og enkelt! Fantastisk at noe så enkelt bare blir helt vakkert. Billig er det også med greiner i blomsterbutikken. La det stå en stund så får du kanskje vakre gåsunger til påske. Minner om små snøfnugg der de klamrer seg fast. Men huff, nå vil vi ha sol og varme ikke snø hihi:)


    fjær og dun
    så lett på tå
    varmer greinen
    la få stå

    ha en vakker kveld, jentene mine. Her skal vi henge opp nye gardiner (ble lysehvite med kors på) og lage speltboller med økologisk høne.

    klemmerderesåhardtjegkanvilaldrislippe <3

    SvarSlett
  2. Næmmen Kremtoppen, så FLINK FLINK FLINK du er!Du har et eget øye for detaljene syns jeg, det er sikkert fordi du har så vakker sjel - hihihi!
    Nydelig stille ben med fjør og grein, det er flott å bruke naturn i huset:)
    Og lille søte Puddersukker, du er så god på dikt!Jeg har tenkt at du kanskje burde gi ut diktsamling, hva med å sette seg ned å skrive littegrann?Jeg tror mange vill lese det du skriver, for det kommer rett fra hjertet og det er så pent sagt.
    Klemz til begge dere<3

    SvarSlett
  3. Ah, vakkert. Skulle nesten tro dere var inspirert av Sanitetskvinnene. Fint at dere bruker farger, syns jeg, så jeg la dere inn i leselisten min. <3 Mag

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.