onsdag 16. februar 2011

Englevinger....





Har fått øynene opp for englevinger. Fant disse vakkre joggisene på nettet og ELSKER de! Tenker joggeturen flyr av sted med disse vakringene! Ønsker meg også englevinger til å ha på ryggen. Tenk å overaske Mr pudder på kjærstekvelden med disse! Så utrolig vakkert. Engler er så estiske, vakre og skjøre. Noe alle kvinner kan identifisere seg med og leve opp til.


Ønsker meg gavekort hos Mærthas engleskole til jul/bursdag (og kjøkkenmaskin, hihi). Da er det lurt å ha utstyret klart!

Kose dere, kosinger!!!!!! Vi engles!!

4 kommentarer:

  1. Marthas engleskole er flott altså, jeg skulle gjerne ha sendt barna dit egentlig, thihihi.De kunne vært litt mer søte og snille, og kanskje ligna litt mer på engler også?Jeg skulle ønske at minstejenta var litt mer englete, men hun er litt for tjukk til det.Kan jeg starte henne på Grete Rode?Hun er jo over tre år, det burte gå bra.Det er ikke pent med tjukke barn, jeg blir så lei av at de skal spise hele tiden.Jeg lurer på hva Anna Anka gjør, for hun har så fine og tynne barn.
    Jeg elsker elsker joggeskoene, sånne vil jeg ha!Hærlig:)
    Klemz og koz til znuppeznaskene <3<3

    SvarSlett
  2. Har akkurat oppdaga bloogen deres og må bare si OMG....er nesten målløs. Spesielt gjorde det vakre stillebenet varig inntrykk...

    SvarSlett
  3. jævlig, bare jævlig

    SvarSlett
  4. "Ønsker meg også englevinger til å ha på ryggen. Tenk å overaske Mr pudder på kjærstekvelden med disse"

    Det første jeg tenkte etter å ha lest dette, var:
    Barn blogger visst også. Du er flink til å være så liten (jeg tipper et sted mellom 6 og 10 år....?)

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.