fredag 4. februar 2011

Inspirasjon til vakkre barnerom:)

Er ikke dette nydelig sagt jenter? Det err en liten skrivefeil der, men det gjør det jo bare litt mer personlig, thihihi:)
Sarah Jessica Parker er mitt største idol, ja ved siden av Oprah såklart. Jeg har jo en autograf fra Sarah, jeg sto i kø i tre timer da jeg var i LA for å få den. Det var den beste opplevelsen i hele mitt liv! De kjente sier alltid så mye klokt, jeg tror de har sett så mye av livet at de blir veldig sånn smarte på en måte.
Jeg vil ha en sånn seng som Sarah har kjøpt til tvillingene sine, se på den sengen her:

Er den ikke søt? Sarah har tvillinger med han Matt Broderics vet dere, han pene fra 'Skulk med stil'. Tenk å lagt de søte små i en sånn seng dere, det hadde vært himmelsk (hihihi).
Jeg har begynt å renske skikkelig opp på barnerommene hos oss. Her er noen tips:

1: Rydd bort sånne stygge leker, som feks Byggemester-Bob og sånn, det ødelegger inntrykket.
2. Mal veggene og møblene hvite eller veldig lyse i fargen (feks lys lys beige)
3. Ha noen fokus møbler midt i rommet, som denne sengen
4. Skriv vakkre sitater på veggen. Dere kan godt låne det sitatet over her av meg:)
5. Ikke vær redd for å bruke gamle ting kjøpt på loppemarked, det er fint å
mikse nye og gamle ting i et rom!

Lykke til med omgjøringen, bruk disse tipsene til å få et mye finere rom enn det du har!

God helg til alle bloggerne og til vaniljekremjentene!

Klemz!


2 kommentarer:

  1. HELDIG GRIS!!! Hvisste ikke at du har troffet Jessica! Hvordan var det å møte henne da? Er hun like pen i virkeligheten eller? (Sikkert enda penere)! Sukk...
    Men du, det skiltet var jo bare nyyydelig da! Kunne jeg tenkt meg over senga asså! Hvis ikke du har tenkt til det samme da... Hadde kanskje blitt litt dumt... Men vi kan jo gjøre det alle tre da, vi Cremejentene lizzom! Hihiiii! (bare tulla, neida, joda, neida) :))Nei, nå ble det mye tull og tøys her! Ble i hvertfall skikkelig inspirert til å pusse opp barneromma da! Heregud så vakker seng!! *drømmermegheltbort* :) Også er jeg helt enig med deg, plastikkleker må ryddes vekk! Noen ideer til hvordan jeg kan skjule alle de "stygge" lekene dere? Er så glad for at vi har begynt å blogge! Jaaaaaa :) Nattinatt creme-jenter! :)

    SvarSlett
  2. HÆLLEDUSSEN!!! *må skrives opp på ønskelisten sammen med kinesisk nakenhund a.s.p.a *. Bare utroli vakker. Tenker de hadde sovet godt i den ja og drømt seg bort til da de kongelige levde. Hadde vært en skjønn kontrast til noen få, enkle natur elemeter i rommet. feks en bolle med kvister. Ja, Kremtoppen, et tips til måter å skjule stygge leker: heng de opp i naturlige kvister i taket. Som en slags uro. Om du spreylakkerer lekene hvite blir det ekstra lekkert. I tillegg kan du dekorere kvistene med andre ting fra naturen som fjær og reder...

    TENK at du har møtt JESSICA!!!! OMG!!!! Tror jeg besvimte da jeg leste det! Hvorfor har du ikke fortalt dette før?? Visste ikke du hadde vært i LA engang jeg! Så forresten CEline Dion da jeg var på Mallorca, me det er en annen historie.

    Nok om det: Ha en skjønn dag mine veninder! JEg skal på shoppeloppe med mine søte små og Drømmeprinsen - finne nye gardiner til voksensoverommet. Tenkte noe rosa eller mint....sukk, valgets kvaler is cillig me!

    suss i øret <3

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.