søndag 20. februar 2011

Adgang for budt for SLEMMINGER.....

Ser vi får en del ufine komentarer fra ANONYME slemminger. Blir blandt annet an tydet at jeg ønsker meg en tiss til morsdagen og at stillebenet er jævlig. Unnskyld banningen, men det er jo ikke mine ord.

Blir skikkelig såret og lei meg. Det er som å sparke et rådyr som ligger nede.

Trøster meg med at jeg får så mye tiss jeg vil av mr pudder. Han elsker meg nemelig over alt på jord og syns jeg er den vakkreste skapningen på denne jord. Jeg mangler bare vingene, sier han.

Angående stillebenet så er vi fler som syns det er vakkert enn det er som syns det er stygt!

Vil bare si til dere jentene mine: Ikke gi opp! Forsett det vakkre arbeidet!




Åh! Så deilig å få sagt det! Nå skal jeg kun fokusere på vakkre og inspirerende ting reste av dagen,

Har laget en vakker gulerot kake som ligger og godgjør seg i ovnen. Duften brer seg i hele huset her. Den skal få stå på benken i hele dag. Bare se, ikke røre sier jeg bare. Hr pudder ligger og godgjør seg i sengen, nå skal jeg opp å vekke han, hihi )

Ønsker alle snille, søte, vakkre en velfortjent søndag!!

3 kommentarer:

  1. Lille rådyr
    du ligger nede
    ville helst vært
    i ditt vakre rede

    hva er du så redd for?
    vargen, den stygge, grimme?
    skjønner du ikke?
    den vil jo bare bli me'

    Lille, lille rådyr
    ei ikke angsten i ditt hjerte
    la den vandre videre
    til de som liker å erte.

    SvarSlett
  2. FY SØREN!!! Tenk at vi og har blitt rammet av såne stygge komentarer! Vis ikke dere liker det vi gjør kan dere gå til en annen blogg da vell! Blir faktisk lei meg når dere disser stillebene mitt og skriver det er jævlig! Men jeg syns det er kjempevakkert og det tror jeg det er flere som syns! Så det så!!!

    Puddersokker: Nå vet jeg akkurat hva du skal få i bursdagsgave av meg... Tihihiiii <3 Sier ikke mer!!! Klarer nesten ikke å holle meg men har dratt igjen glidelåsen på munnen så du får meg ikke til å si det! Men det begynner på e og slutter på e! Hihii :)

    Er det gulrot kake til blogge treffet??? Jubaaaa! NAMMENAMM <3

    SvarSlett
  3. Uffda, håper jeg ikke har såret noen her. Jeg sa bare at stillebenet gjorde inntrykk, men mente det selvsagt KUN positivt. Noe annet skulle tatt seg ut. .

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.