søndag 20. februar 2011

Mose...








Hei kjære dere! I dag har jeg vært kreativ... Hadde en del mose igjen fra julen og med den har jeg virkeli fått pyntet opp her jemme! Har pakket inn eggene i mose og synes det er så koselig å åpne opp kjøleskape og se eggene stå der i ny drakt! Kommer nesten i vårstemning jeg! Også har jeg pakket inn de stygge ølboksene til Herr Krem i "naturens drakt". Her satt jeg også på en englevinge for lissom å gå i balanse med styggdommen inni boksen... Tihiiii <3 Han syntes det var litt rart til å begynne med, men tror det blir helt naturlig(!) for han å drikke øl av moseboks heretter! Dette skal jeg virkeli fortsette med! Kanskje noe for dere å jenter... Er så stykt inni kjøleskapet med disse ølboksene! Og som prikken på i'en har laget en liten m(r)ose dekorasjon! Det er søndag, det er sol og det er mooose! Trallallaaaaaaaa <3



Ha en nydelig og vakker dag, kjære dere! Sees i kveld snuppelupper! Blir jo som et lite bloggtreff det her! Gleder meg til å møte deg Tammy! Såååå spennene da!!! Kosiøretilderealle <3

3 kommentarer:

  1. Hei dere Rosa jenter...
    Nå får det være nokk. her på Tynset er det kaldt. Så jeg må for det meste være innendørs om dagen. har ett lite problem med det... Kona har funnet denne bloggen deres, og i så måte begynnt å vie sitt liv til disse naturige tingene dere finner på. (Jeg håper mennene deres er enige når jeg sier dette) ØL i kjøleskapet skal IKKE pakkes inn i mose!!?! hadde det vært ment sånn hadde dere kunnet kjøpt det slik.. OK! her om dagene etter å ha båret ved i fire timer skulle jeg ha meg en kald en og tredde neven i noe ekkelt gress som ølen min var pakket inn i. Jeg spurte kona om hva som hadde skjedd og fikk beskjed om att dette var "inn". som om det var jeg som var dum... ehh.. mulig det..men hvertfall, kan dere hvere så snill å slutte å begi dere utpå og forkludre det lille vi menn har igjen, som er vårt... Håper flere har det som meg her... ØL bør ikke pakkes inn, kun åpnes å så drikkes.. get it?? dere burde prøve å pakke inn hodeputene deres(ikke mannen din's) i stedet.. det er jo som å gå ut å legge seg om kvelden.. naturlig vakkert ikke sannt..

    SvarSlett
  2. Ntåå! Så søte de ble, både eggene og ølboksene. Enig med dere i at ølbokser ikke er det peneste på denne jord - men disse ble jo rett og slett vakre!

    Var forresten oppsatsen vanskelig å lage? Brukte du oasis under mosen?

    Tusen takk for nydelige tips som definitivt vil bli tatt i bruk.

    Hege :)

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.