tirsdag 15. mars 2011

Tips til påske dekorasjon...

Hei alle gode!

Mr Pudder har arvet denne antikke salmeboken og jeg har lenge grublet på hva jeg skal bruke den til...

Sidene er sååå vakkre med blad gull belakte sider...

I går fikk jeg en potte rose av min nabo Grethe. Den er gul. Jeg kan ikke fordra gult, men da slo det meg at det snart er påske og at jeg kan lage en påske dekorasjon.

Du trenger:



Vakkert hvitt papir (fant mitt på kiwi - dette har vakre pregninger på). Gammel dags båd, engle vinger, antikk salme bok, annen vakker pynt du synes er vakker.

Surr inn den stygge svarte plasten med det vakkre hvite papiret. Dander salme arkene rundt og fest med den gammle tråden. Esy as one - two-tree!




Er så fornøyd med resultatet! Håper dette kan være til innspirasjon!!

Ha en vakker dag, alle vakkre!!!

9 kommentarer:

  1. Får bare brekninger av dere, ass......

    SvarSlett
  2. Her har dere et tips fra meg: Pakk "makkarones" inn i "det pregede (do-)papiret" og DYTT DET OPP I RÆVVA! Dette er det mest idiotiske jeg har lest på lenge. Håper for deres skyld at det er en spøk!

    SvarSlett
  3. Noe så lekert og kreatift fra dere mine nye bestiser. Dete må jeg forsøke. Hr. B har sikkert non gammle samle bøker ligende. Klemz fra B PS Så sleme dere er Bernt og Anonym!!

    SvarSlett
  4. Kjempe fint papir!!!!!!! Mener jeg har sett det før, men husker ikke hvor?? Anyone?

    SvarSlett
  5. Så flott!Dette beviser at man ikke trenger å bruke verken så mye tid eller penger på å få ting mye finere! Kjempe god ide Puddersokker!
    Hvorfor må alle kjøpe sånne gule ting til påske, gult er så stygt!Hvite påske kyllinger er mye finere.
    Blås i han sure Bernt, han er bare misunnelig på oss som er så glade og fornøyde med livet! Egentlig så liker han bloggen, ellers hadde han ike vært her thihihihhi:) Han har sikker et trist liv siden han er så ekkel!
    Klemz!

    SvarSlett
  6. Akkurat det tenkte jeg og. Synes vi får så mye pes her på bloggen. Hvor moro er det å blogge om barna i Afrika og natur katastrofer? Om de er så ulykkelige i Afrika blir de vel enda tristere om å lese om hvor forferdelig de har det på vår blogg. Skal alle blogge om det da lizzom? Kanskje de også blir litt gladere av å lese om vakkre ting? Det hjelper jo ikke om de er tynne når de ikke kan kjøpe fine klær!! Menings løst! Paece n love to you :)

    SvarSlett
  7. Takk for en god latter :-D

    SvarSlett
  8. Rev du akkurat ut salmesider av en antikk salmebok for å pynte en blomsterpotte?!

    SvarSlett

Vaniljecrème-jentene elsker båder ris og ros!Men ikke si noe dumt om oss eller innlegget, da kan du heller lese en annen blogg kanskje.